... kan je dikwijls de leukste waarnemingen doen; zo, ook vorige zaterdag tijdens mijn kort bezoek aan de Uitkerkse polders ; naast de wilde eenden (zie vorige post), kieviten, wulpen, grauwe en kolganzen , een koppel patrijen, koperwieken, kramsvogels , ... ook nog volgende 3 vastgelegd ; ik geef toe dat het licht niet meer optimaal was maar toch nog best leuk,
Canon 20D, 300 mm + 1.4 TC, wagen als schuilhut gebruikt, natuurlijk licht,
voor de vechtende fazanten was ik natuurlijk net te laat ; zodra ze mij in het oog kregen , gingen ze er vandoor ( en de rietstengels zaten natuurlijk net in de weg!)
en dit is voor de verandering eens geen vogel! deze haas zat voor een waterplasje en het laatste zonlicht viel op het water; +/- 30 % weggecropped ; werkt dit shot?
en een grauwe gans , wegvliegend in de laatste zonnestralen , cropped tot pano,
Canon 20D, 300 mm + 1.4 TC, wagen als schuilhut gebruikt, natuurlijk licht,
voor de vechtende fazanten was ik natuurlijk net te laat ; zodra ze mij in het oog kregen , gingen ze er vandoor ( en de rietstengels zaten natuurlijk net in de weg!)
en dit is voor de verandering eens geen vogel! deze haas zat voor een waterplasje en het laatste zonlicht viel op het water; +/- 30 % weggecropped ; werkt dit shot?
en een grauwe gans , wegvliegend in de laatste zonnestralen , cropped tot pano,
Comment