Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meeuw die er het zijne van denkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Meeuw die er het zijne van denkt

Re: Meeuw die er het zijne van denkt

Leuk maar ik had de scherpte iets meer volgehouden willen zien. Bord is haarscherp, meeuw is dat niet meer. Omdat de opzet is beide als onderwerp weer te geven in relatie tot mekaar had ik ze beide even scherp willen zien. Meeuw is ook op het randje van overbelichting.
    fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan
      Leuk maar ik had de scherpte iets meer volgehouden willen zien. Bord is haarscherp, meeuw is dat niet meer. Omdat de opzet is beide als onderwerp weer te geven in relatie tot mekaar had ik ze beide even scherp willen zien. Meeuw is ook op het randje van overbelichting.
      knap gezegd, niets aan toe te voegen, dan alleen de zin, dat ik er niets aan toe kan voegen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Omdat de opzet is, beide als onderwerp weer te geven in relatie tot mekaar, had ik ze beide even scherp willen zien. Meeuw is ook op het randje van overbelichting.
        Mooi

Maar ik denk dat hij(meeuw) er zich niks van gaat aantrekken.
        Groetjes
        ----JO

Comment

Goed gezien en geschoten! Een mooie!

Grtz,Fabienne
          De belangrijkste dingen in het leven zijn geen dingen...
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

Comment

Grappig beeld met mooie compo. Ze zit blijkbaar wel na te denken wat ze zouw doen.
            Mvg
            ES
            BD0543BE

Comment

Zo denk ik er ook over
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Bedankt voor de reacties. Al vraag ik me af of je vanop die afstand en met die compo beide scherp kunt krijgen. Alternatief was scherp stellen op de meeuw, waardoor de aandacht wat minder op het bord terecht komt. Wat de overbelichting betreft: akkoord. Mijn ISO stond nog op 800 na een sunsetsessie van de avond daarvoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door james
                  Bedankt voor de reacties. Al vraag ik me af of je vanop die afstand en met die compo beide scherp kunt krijgen. Alternatief was scherp stellen op de meeuw, waardoor de aandacht wat minder op het bord terecht komt. Wat de overbelichting betreft: akkoord. Mijn ISO stond nog op 800 na een sunsetsessie van de avond daarvoor
                  Tuurlijk kan je dat. Gewoon je diafragma wat dichter draaien. Zie de exif van je origineel eens na, ik gok op een F4-F5, Ga je naar F8-F9 heb je beiden scherp.
                  fotosite

Comment

Maar dan is ook de achtergrond minder geblurd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door james
                      Maar dan is ook de achtergrond minder geblurd.
                      't Blijft zoeken naar een compris, je achtergrond ligt wel een stuk verwijderd van je onderwerp, ik denk dat pas scherp zal komen van af F11-13. Trouwens, wat was je diafragma eigenlijk ? Dan weet je zelf toch best hoeveel dichter je kan gaan met je lens zonder je achtergrond scherp te halen, maar toch genoeg dieptescherpte te hebben om je onderwerpen mooi af te tekenen. Ik ben hier puur aan 't gissen zonder enig gegeven, geen diagfragma, geen lensgegevens, geen cameramodel en geen idee van de afstand tot je onderwerp of de gebruikte zoom.
                      fotosite

Comment

volgens de gegevens IN de foto: F11, ISO800, 1/2000 sec, 149mm. EOS300D

Bon over de foto zelf: dat van de scherpte klopt wel wat, maar 'k vind het een leuke foto

Comment

ik vind het een fantastische foto, maar ik snap dan ook niet veel van al die technische gegevens.
                          En ik was zo vrij hem te linken op een ander forum, kan je ook eens lezen wat zij er van denken!! best eens de moeite hoor (het is geen fotoforum!! )

maar als je niet graag hebt dat ik hem link, zeg het me maar dan haal ik hem er af!!

dus wat mij betreft

Maithe

Comment

een foto met een verhaal, zien we niet zo vaak hier! daarom des te

Comment

Working...
                            X