Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik zou proberen om wat meer te croppen, zodat je het beest wel ziet staan ('k moest eerst wat kijken ). Door de crop wordt ook het onderwerp meer benadrukt. Nu gaat die wat te veel verloren in het landschap. Het enige probleem kan dan misschien de scherpte zijn. Nu valt dat niet zo fel op. Wat USM kan waarschijnlijk veel goed maken!
Probeer eens!
Xcalibur
## D70 + AF-S Nikkor DX 18-70mm f/3.5-4.5 G ED + Nikkor 50mm f/1.8 + Sigma 70-200mm f/2.8 HSM + Sigma 28-70 f/2.8 + <op zoek naar een flitser> ##
ik heb idd effe een crop gedaan, maar ik vind dan dat dat beestje te veel opgesloten wordt in een frame ... juist mooi vind ik de ruimte errond, die diepte dat dit creeert ... "het beestje gezellig op zijn kastanje aan 't knabbelen in zijn natuurlijke omgeving" ... goed gecamoufleerd, niemand die hem kan storen ... op 1 fotograafke na
Comment