Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een hondeleven !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een hondeleven !

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Re: Een hondeleven !

jeetje wat een b.k zeg, maar een mooie opname hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Afschrikwekkend maar wel knap gedaan.Mocht hij op de neus niet scherper?
      Wat is nu het plezierigste,dit model of de andere
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
        Afschrikwekkend maar wel knap gedaan.Mocht hij op de neus niet scherper?
        Wat is nu het plezierigste,dit model of de andere
        Beide modellen zijn zeer aangenaam om mee te werken, de hondjes zijn echter "meer van hun woord " dan de meisjes!

Bedankt voor de comments.

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Knappe foto. Ik vind de kadrage zeer goed hier. Klein beetje onscherpte op de neus is wel jammer. Naar mijn mening is die 1/50 iets te laag omdat die mannen nooit echt stil blijven, zitten te zuchten, te blazen die tong blijft dan in beweging. Juist maar mijn idee hoor.
          fotosite

Comment

Knap zeg.....HAARscherp
            De hond is mooi in zijn lelijkheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan
              Knappe foto. Ik vind de kadrage zeer goed hier. Klein beetje onscherpte op de neus is wel jammer. Naar mijn mening is die 1/50 iets te laag omdat die mannen nooit echt stil blijven, zitten te zuchten, te blazen die tong blijft dan in beweging. Juist maar mijn idee hoor.

De kleine onscherpte maakt het beeld meer levendig, minder bevrozen als het ware, ik trachte hier een compromis te sluiten tussen zeer statische beelden en de iets meer dynamische beelden. En dan moet je de onscherpte daar bijnemen, het is eerder de impact dat de bovenhand haalt.

Bedankt voor je reactie en vriendelijke groeten.
              Jeff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacob
                Knap zeg.....HAARscherp
                De hond is mooi in zijn lelijkheid.
                Nee de hond is gewoon mooi, zoals alle honden trouwens
                lelijke honden bestaan niet!

MVG, Jeff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                  De kleine onscherpte maakt het beeld meer levendig, minder bevrozen als het ware, ik trachte hier een compromis te sluiten tussen zeer statische beelden en de iets meer dynamische beelden. En dan moet je de onscherpte daar bijnemen, het is eerder de impact dat de bovenhand haalt.

Bedankt voor je reactie en vriendelijke groeten.
                  Jeff
                  't Is een louter persoonlijk benadering en mening. Maar wat kun je met zo'n foto nog anders dan wat muggezifterij ten toon spreiden
                  fotosite

Comment

Working...
                  X