Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat zou zijn NL naam kunnen zijn. Is eentje vanuit Zuid Afrika waar Ann op meeting moest (ik mag toch fotos genomen door Ann posten hé?).
Jammer genoeg regenweer ginder.
Maar ja, iemand moet toch mijn fotoapparatuur betalen hé .
Ja ik ken dat Jammer dat het niet een beetje beter weer was, dan was het beest beter uitgekomen. Toch is het ook wel weer mooi om de regendruppels te zien vallen. En als je maar even zo ver weg bent, moet je genoegen nemen met het weer (en het licht) dat op dat moment beschikbaar is. Ik ben net terug van een werkreis naar Israel en ook ik had graag zo nu en dan betere foto-omstandigheden gehad (kleine selectie:http://www.emday.nl/israel/)
Comment