Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bont trekpaard ... je zou verlangen naar de lente!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bont trekpaard ... je zou verlangen naar de lente!

Ik ben in wezen niet meer nieuw, al 32 jaar jong, maar wel nieuw hier en volop in de leer wat fotografie betreft, vandaar dat ik hier aangespoeld ben met als doel leren ... VEEL leren

Deze foto is analoog genomen vorig jaar bij de eerste lente-zonnestralen ... (jammer van de stroomdraden op de achtergrond)

Thanx voor de tip. Ik wist niet dat er maar een mocht. Sorry!
    Op vraag van de moddy formaat aangepast ... alle begin is moeilijk Is ie goed nu?
    Last edited by Sonjabelgium; 16 februari 2006, 19:08.
    Webstek in opbouw

Re: Bont trekpaard ... je zou verlangen naar de lente!

Twee teveel vrees ik,

Doe er snel wat aan want de mod's grijpen snel in

Misschien eerste laten staan, beetje onscherpte, maar voor de rest niet slecht

Comment

Welkom aan boord,toch een goeie beginner alleen mocht het paard wat meer scherpte hebben
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Veel leren over paarden in elk geval !! Is helemaal geen trekpaard maar een Ierse Tinker. Koudbloed Dpony of paard volgens stokmaat, kunnen nogal verschillen , van1.30m tot1.65m. Worden soms wel gebruikt om in te spannen (de "Vanners", de grote maten zeg maar) maar voornamelijk om bereden te worden onder het zadel, en dan liefst een Westernzadel (de "Gypsie's). De slankere bouw en de tekening van deze laat zien dat je hier met een Tinker te doen hebt die bereden wordt. Dit gezegd zijnde door een ietwat beledigde tinkereigenaar
        Over de foto : ik zie ze liever met minder dieptescherpte zodat je onderwerp wat geïsoleerd wordt.
        fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan
          Veel leren over paarden in elk geval !! Is helemaal geen trekpaard maar een Ierse Tinker. Koudbloed Dpony of paard volgens stokmaat, kunnen nogal verschillen , van1.30m tot1.65m. Worden soms wel gebruikt om in te spannen (de "Vanners", de grote maten zeg maar) maar voornamelijk om bereden te worden onder het zadel, en dan liefst een Westernzadel (de "Gypsie's). De slankere bouw en de tekening van deze laat zien dat je hier met een Tinker te doen hebt die bereden wordt. Dit gezegd zijnde door een ietwat beledigde tinkereigenaar
          Over de foto : ik zie ze liever met minder dieptescherpte zodat je onderwerp wat geïsoleerd wordt.
          oeps, maar over de opname: inderdaad kan ie wat scherper, pose juist wel leuk.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dank je Macroshopper Ik probeer m'n best te doen, ik ben niet tevreden met een algemeen zomaar-plaatje, ik streef naar beter en meer en ben dan ook hongerig naar informatie hoe het nog beter te doen ... Laat maar komen die tips!

Dank je Bouk, tips zijn welkom hoor!!! Deze foto is nog analoog genomen dus kan niet echt terugvinden hoe de camera insteld was. Sta er wel vaak van te kijken hoe sommigen dat lijken te kunnen opmaken uit de foto zelf!
            Last edited by Sonjabelgium; 17 februari 2006, 11:12.
            Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan
              Elsan : de meeste mensen weten niet wat een tinker is en de tinker of eigenlijk beter Irish Cob is wel degelijk een trekpaard met een onderverdeling van meer rijtypische exemplaren de scudders maar deze is daar geen van, die zijn er zelfs vrijwel niet op het europese vaste land. Ken het ras maar al te goed, zal je effe PM'en want t'is vast niet de bedoeling dat we hier paardenraspraat gaan houden

Bedankt voor de commentaren. Welke instellingen hadden beter geweest? Ik heb de bedoeling te leren, dus brand maar los!!!!
              Webstek in opbouw

Comment

Working...
              X