Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tweede ziet er serieus gecropt uit. Ik zie dat je de 70-200 EX hebt. Je 200 mm
blijft te kort voor vogeltjes (ook al zijn het eenden ). Als je niet zinnens bent te investeren moet je toch eens uitzien naar een EX converter van Sigma.
Heb de mijne voor 150 € gekocht op het net en de scherpte blijft zeer behoorlijk
om niet te zeggen uitstekend.
de eenden op de eerste foto lijken mij niet echt scherp, de achtergrond daarentegen wel. Bij de tweede heb je prima gepanned (meegetrokken) , maar de kleuren lijken mij allesbehalve. blijven oefenen!
Ik heb even een vraagje aan je ....wat bedoel je met de kleuren zijn niet het van je ?
Ik heb niets aan de kleuren veranderd hoor....dus ik verbaas me eigenlijk hierover een beetje .
Mvg Willem
Vind de kleuren van de tweede ook niet echt dat.
Het is niet omdat jij niets gewijzigd hebt, dat de kleuren "echt" zijn.
De camera bepaalt de kleuren(witbalans), tenminste als dit op automatisch staat. Soms(lees heel vaak) kan je apparaat er serieus naast zitten...
Bijvoorbeeld kleurrijke eenden in een bruine omgeving. Het wit op je eendjes is volledig uitgebrand.
Vergelijk maar je eerste foto met de tweede. De eerste zijn de kleuren veel correcter. Maar daar zijn de eendjes niet scherp.
Comment