Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een beetje kleur...
Collapse
X
-
-
Re: een beetje kleur...
De kleuren zijn goed,maar ik zie de digitale blokjes te voorschijn komen.
Die krijg je te zien als je van een kleinere foto ( van weinig pixels naar meer pixels ) een te grote foto maakt.
Neem eens terug je origineel,neem een kopie en die terug brengen naar max 900x900 pixels en max 200kb en post die dan.
Of heeft het origineel minder pixels als het geposte exemplaar.
Ik weet niet of ik het verstaanbaar uitleg hoor.mvg FrançoisVM
Canon 7D
-
U legt dat heel verstaanbaar uit hooren inderdaad , het origineel heeft maar 39,8 kb.
Ik zal da beest dus nog eens moeten gaan opzoeken en met een grotere resolutie vastleggen...of is er nog iets anders aan te doen ?
mvg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door urvanisU legt dat heel verstaanbaar uit hooren inderdaad , het origineel heeft maar 39,8 kb.
Ik zal da beest dus nog eens moeten gaan opzoeken en met een grotere resolutie vastleggen...of is er nog iets anders aan te doen ?
mvg.mvg FrançoisVM
Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door urvanis28 pixels/cm.
Ik geef een voorbeeld van de afmetingen van mijn foto's.
Mijn toestel staat ingesteld ( kwaliteit ) groot/fijn JPG,dat geeft een foto met afmetingen van 3504 X 2332 pixels en dit komt overeen met een foto van 29,67 X 19,74 cm.mvg FrançoisVM
Canon 7D
Comment
-
-
Het origineel nog es geopend en op eigenschappen geklikt..600x450 pixels.
foto is genomen met een 2 megapixel toestel en ik weet dat ik toen steeds in standaard - kwaliteit werkte om er wat op de gratis 3 mb webruimte van msn te zetten , vandaar de kleine foto..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door urvanisHet origineel nog es geopend en op eigenschappen geklikt..600x450 pixels.
foto is genomen met een 2 megapixel toestel en ik weet dat ik toen steeds in standaard - kwaliteit werkte om er wat op de gratis 3 mb webruimte van msn te zetten , vandaar de kleine foto..
En nu ga ik slapen en nog veel succes.mvg FrançoisVM
Canon 7D
Comment
Comment