Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katachtigen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Katachtigen

Nog enkele foto's van mijn uitstappeke naar Planckendael, ik hoop dat ze jullie bevallen.......

Foto 1 :1/100sec - f5,6 - 390mm - ISO 400

Foto 2: 1/100sec - f5,0 - 220mm - ISO 200

Foto 3: 1/100sec - f4,5 - 120mm - ISO 200

Groetjes
    Marc

Re: Katachtigen

Derde vind ik de mooiste! Eerste twee zijn, m.i., net iets te krap gekadreerd bovenaan...

Grtz,Fabienne.
    Zet geen rode strepen onder fouten, maar groene strepen onder wat goed is.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

Comment

[QUOTE=F@bke]Derde vind ik de mooiste! Eerste twee zijn, m.i., net iets te krap gekadreerd bovenaan...

Inderdaad de kadratie moest beter kunnen, maar ja die stomme (gellukkig) omheining stond in de weg; ik zou deze dieren echt in het wild eens willen fotograferen.

Comment

Mooie foto's, voor mij ook vooral de eerste, daarna de 2e en dan de 3e...Bij de 2 laatste stoort mij vooral de achtergrond, heb je deze bewerkt? Er zijn namelijk "golfjes" te zien...

Groeten,

Oli4
        Nikon D300
        Once Upon A Day
        Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strobocop
          Mooie foto's, voor mij ook vooral de eerste, daarna de 2e en dan de 3e...Bij de 2 laatste stoort mij vooral de achtergrond, heb je deze bewerkt? Er zijn namelijk "golfjes" te zien...

Groeten,

Oli4
          De foto's zijn alleen bewerkt op scherpte en op contrast; de golfkes vertekenen inderdaad het beeld op de achtergrond, dit komt door de omheining. Er moet waarschijnlijk een manier bestaan om in PS deze draden minder storend te maken, maar op gebied van PS ben ik nog maar nen beginner en ik zou het op dit moment niet weten hoe ik er moet aan beginnen.

Comment

mooie reeks en voor mij in de goede volgorde.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi poezebeesten en gezien de omstandigheden waarin je daar kan foto's nemen, héél goed gelukt.

Comment

De derde vind ik erg geslaagd
                De eerste en de tweede foto vind ik wel wat te krap gekaderd.
                meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Comment

Mooie foto's en goede compo bij 1 & 3.
                  Nr 2 staat voor mij iets te centraal.
                  Groetjes.
                  lucv.be - instagram - facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mseg
                    De foto's zijn alleen bewerkt op scherpte en op contrast; de golfkes vertekenen inderdaad het beeld op de achtergrond, dit komt door de omheining. Er moet waarschijnlijk een manier bestaan om in PS deze draden minder storend te maken, maar op gebied van PS ben ik nog maar nen beginner en ik zou het op dit moment niet weten hoe ik er moet aan beginnen.
                    ja , jammer van die draad , want de foto's zijn echt wel goed ; enkel de cheetah selecteren in PS om de bg dan te blurren gaat lang niet eenvoudig zijn ; er is nogal weinig verschil in kleurtonen en de randen rond haren van zoogdieren zijn zowieso al moeilijk deftig te selecteren ;

Comment

Working...
                    X