Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi gedaan. Ik heb trouwens de indruk dat ze zich mede door de koude beter laten benaderen op 't ogenblik.
@Quote : dat zou best kunnen, want het is de 1ste keer dat ik ze in open natuur zo dicht kon naderen. Toen ik stopte met de auto, bleef die reiger gewoon zitten.
Ik zou hem al niet meer kunnen missen...een absolute aanrader !
De ideale lens om mee op stap te gaan, behalve groothoek heb je alles in huis. De AFS werkt snel zoals het moet, en die VR 2de generatie maakt het geheel af, en laat je eveneens toe om met lage sluitersnelheden te werken indien gewenst. Meer voorbeelden vindt je mijn topic Stuivekens in rubriek landschappen.
Ik had hem eerst niet gezien deze post , prachtige vogel en prachtig in beeld gebracht: mooie kleuren en scherpte.
Niet zo simpel om deze soort van zo kort bij te kunnen fotograferen.
Prachtig gedaan .
Comment