Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
lijkt me eerder een buizerd of iets dergelijks te zijn
Spijtig dat je niet wat dichter kon nu zit hij wat verloren in het landschap vind ik.(je kan proberen de compo wat strakker te maken door de vogel niet centraal te plaatsen)
Toch een mooie waarneming
Voor een valk is hij/zij inderdaad veel te klein. Volgens mij is het hier een gewone Buizerd, het is en blijft een mooie waarneming, maar ik mis wel scherpte op die foto . Volgende keer beter. Ook de compositie vind ik verkeerd, te centraal.
oke bedankt voor de reacties ik doe dit nog niet zolang zo krijg ik weer tip bedankt voor de reacties
als voor deze fotos een nikkor 300mm f4 had gebruikt plus een converter van 1,4 was het dan kwalitatief stukken beter geweest of scheelt dat niet zo veel
Nikon F75 Nikon D70s nikkor 28-80 en 28-200 Manfrotto stokje met snelkoppel
als voor deze fotos een nikkor 300mm f4 had gebruikt plus een converter van 1,4 was het dan kwalitatief stukken beter geweest of scheelt dat niet zo veel
Dan had je waarschijnlijk gezien dat het een buizerd was
Serieus nu : je had dan op 420 mm gezeten, wel wat lichtverlies gehad maar gezien het mooie weer was dat geen probleem geweest. Dus : ja dat had behoorlijk wat gescheeld, je had de vogel in dezelfde verhouding meer dan tweemaal zo groot afgebeeld gehad.
Comment