ik zou hem ofwel minder centraal plaatsen ofwel in portret mode zetten
wel knap zenne, mooie kleuren, mssn nog een beetje met het contrast spelen?
Toch knap (hoever zat hij?)
Ge hebt gij zeker ergens nen 50-500 gevonden met beeldstabilisatie?
Wat dat croppen betreft, als je rechts cropt ben je natuurlijk dat mooie takkenspel in de achtergrond kwijt. Bij zo'n statig portret stoort mij de centrale plaatsing eigenlijk niet zo erg. Wel zou ik onderaan die draad wegcroppen of stempelen. En contrast of curves zullen wellicht nog wat toevoegen, maar dan alleen op je vogel. In ieder geval mooi detail in het verenkleed, en lekker dichtbij!
Die toon op toon kleur geeft wel een speciaal effect...
Knap gedaan zo uit de losse hand
Vraag mij wel af of croppen hier zinvol is staat nu natuurlijk centraal maar daar tegenover zie je toch nog iets van de natuurlijke achtergrond, stoort mij deze keer niet echt....
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
ik zou hem ofwel minder centraal plaatsen ofwel in portret mode zetten
wel knap zenne, mooie kleuren, mssn nog een beetje met het contrast spelen?
Toch knap (hoever zat hij?)
Die toon op toon kleur geeft wel een speciaal effect...
Knap gedaan zo uit de losse hand
Vraag mij wel af of croppen hier zinvol is staat nu natuurlijk centraal maar daar tegenover zie je toch nog iets van de natuurlijke achtergrond, stoort mij deze keer niet echt....
Zo denk ik er ook over maar ik zou wel het stukje prikkeldaad rechts onder weg halen.
Comment