Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Boeiende opname
Voor mij zijn er wel iets teveel OOF kaardebollen op de voorgrond.
Tom, ik ben blij dat je deze foto post.
Ik ben zelf al een tijdje aan het zoeken naar foto's waar de vogel meer in zijn biotoop zit dan op de close-ups. Soms vind ik die te clean.
Misschien kan dit een uitdaging zijn voor meerdere fotografen om de dieren meer in hun omgeving vast te leggen?
daar zitten ze mee "trosjes" en hier geen enkele te bespeuren
't Zal dan wel aan het biotoop liggen zeker
Knap beeld ...op die manier zie je eens waar ze echt vertoeven...
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Boeiende opname
Voor mij zijn er wel iets teveel OOF kaardebollen op de voorgrond.
Tom, ik ben blij dat je deze foto post.
Ik ben zelf al een tijdje aan het zoeken naar foto's waar de vogel meer in zijn biotoop zit dan op de close-ups. Soms vind ik die te clean.
Misschien kan dit een uitdaging zijn voor meerdere fotografen om de dieren meer in hun omgeving vast te leggen?
Yep Goed idee!
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Helemaal mee eens. Daarom zit ik ook in het bos tegenwoordig en niet meer in de tuin. Maar jeetje... het is zo verleidelijk om de 400 te pakken
Tis de mens weet je... groter.. meer meer meer
Comment