Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gebarsten
Collapse
X
-
-
Re: Gebarsten
Eerlijk gezegd…nog niet durven op reageren omdat ik geen benul heb waar ik naar kijk. Is het als abstract bedoeld? Is het productfotografie? Niet makkelijk om iets te beoordelen als je het niet (her)kent. Sommige delen zijn scherp, andere dan weer onscherp. En inderdaad brengt de titel geen opheldering.
Sorry 😉Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Spanik en Brombeer, bedankt voor jullie reacties!!
Dit is een foto van een gebarsten deurglas (helder glas met achteraan matte strepen), genomen niet haaks maar onder een hoek zodanig dat je de glasdikte ziet, inderdaad misschien wat abstract.
Comment
-
Ah! Goed dat je het zegt. Ik dacht dat ik naar een soort open weefsel zat te kijken met vertikale draden en daartussen zo van de gemetalliseerde dunne lintjes. Maar die lintjes zijn dus de barsten in de dikte van het glas. Blijft knap.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door georgesvdb Bekijk berichtVind ik knap gezien en dankzij de uitlegHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Je had er een idee van en goed zicht op maar ik zou toch een andere benadering toepassen op het onderwerp en dat wordt ook ondersteund door de voorgaande commentaren. Kortom een voorwerp met potentieel !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk berichtBedankt Raymond. Welke benadering zou jij toegepast hebben, ik sta steeds open voor suggesties en de kijk van anderen voor zulke zakenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment