Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
3 keer knap !
Onderaan mochten 1 & 2 ze wel wat ruimer omdat je de "denkbeeldige" voeten in het gras wellicht zal afsnijden
Bij 3 snijd je op de knieen van je vriendin - beter knippen boven de knie
Het tweede paard in no3 is leuk meegenomen
Voorkeur voor no 1 omdat bij deze het paard het meeste boven je vriendin uitsteekt
Groet,
Peter
Als ik voor het paard ga, kies ik foto nr 1
Als ik voor de vriendin ga, kies ik foto nr 2
Als ik voor de combinatie ga, kies ik foto nr 3 maar dan knippen zoals blauwzwart al suggereerde (aan rand van kleedje)
grt
Gerrit
Mooi en veel beter maar....
Respecteer de Forumregels inzake foto's
Je mag in dit forumdeel slechts 1 nieuwe foto-discussie (topic) per kalenderdag starten, met maximaal 3 foto’s van éénzelfde onderwerp (ongeacht of die foto's van bij de start geplaatst worden, of later aangevuld bij updates).
G
grt,bouk.
Das de beste foto van de reeks, heel mooi en zolang de moderators het niet gezien hebben ,zeker laten staan. Denk er volgende keer maar aan...en onwetend kan men niet zondigen...
Mooi paard en mooie vriendin. Deze foto toont mooi de relatie tussen paard en baasje.
grt
Gerrit
Comment