Hallo iedereen, Sinds april 2020 doe ik als hobby aan fotografie en moet dus nog heel veel leren. Dit is ook meteen mijn eerste foto die ik hier post en ik zou het fijn vinden om opbouwende kritiek te ontvangen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Little blue
Collapse
X
-
-
Re: Little blue
Mooi maar was het niet wat witter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Toch een zeer behoorlijke binnenkomer wat niet op een beginneling lijkt. Prachtig van presentatie, beeldvulling en close-up. Bouk doelt op de witte stamper geloof ik, ietsje meer scherpte en wat witter zou kunnen beter zijn.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Dankjewel G.R, een echte beginneling ben ik niet maar hier op Belgium Digital is het inderdaad allemaal nieuw voor mij. Ik ben sinds april 2020 bezig met fotografie, heb nog niet echt een bepaalde voorkeur welke richting ik uit ga en moet nog enorm veel leren. Bedankt alvast voor je feedback, ik moet je helemaal gelijk geven.
Comment
-
verrassende opnamehoek en beelduitsnede, maar de witte uiteinden hadden inderdaad wat witter en scherper mogen zijn. Knap in elk gevalmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
heel mooi, zeer kleine scherpte diepte, maar perfect waar het moet liggen, dus heel mooi gedaan.
ik zou persoonlijk voor een vierjkante uitsnede gaan, er wat afhalen aan de linker en onderkant, zodat het scherpe deel perfect op een sterk punt komt te liggen. zeker omdat er wua lijnen spel in de rechteer onderkant niet zoveel gebeurt, in tegenstelling tot de andere delen van de foto.
verder zou ik een iets sterker vignet toepassen zodat alle aandacht naar het lichtere onderwerp gaat...
maar dat gaat dus alleen over de bewerking, de foto op zich vind ik zeer sterk!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtverrassende opnamehoek en beelduitsnede, maar de witte uiteinden hadden inderdaad wat witter en scherper mogen zijn. Knap in elk gevalHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Blauwe bloem
in streepjes geplooid
in rondjes geglooid
in in-blauwe golvende tint
transwitte ijskristalletjes
ragfijne pied-de-stalletjes
voor bijtjes heel gezwind
geboorte van leven
tot het uiterste gedreven
in zuiver blauw met wit geprint
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door E.G. Bekijk berichtBlauwe bloem
in streepjes geplooid
in rondjes geglooid
in in-blauwe golvende tint
transwitte ijskristalletjes
ragfijne pied-de-stalletjes
voor bijtjes heel gezwind
geboorte van leven
tot het uiterste gedreven
in zuiver blauw met wit geprint
Comment
-
Ook al ligt de scherpte er niet, het hart van de bloem ligt wel op een scherp punt. Persoonlijk houd ik van beperkte scherptediepte als de scherpte juist ligt en die is er bijna. Inderdaad wel een mooi beeld voor een quasi beginner!
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk berichtOok al ligt de scherpte er niet, het hart van de bloem ligt wel op een scherp punt. Persoonlijk houd ik van beperkte scherptediepte als de scherpte juist ligt en die is er bijna. Inderdaad wel een mooi beeld voor een quasi beginner!
Grt, Ingrid.
Comment
-
Heel mooie beeldvullende compositie die bijna abstract wordt! Dat belooft voor je volgende foto's. Mag wat mij betreft nog een stuk lichter afgewerkt worden (+2/3 stop gok ik).
Comment
Comment