Foto dateert van verleden vrijdag toen was er nog geen zon aan de lucht maar het water bleef stijgen en ben uit nieuwsgierigheid even polshoogte() gaan nemen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dijle, hoge waterstand
Collapse
X
-
-
Re: Dijle, hoge waterstand
Ik zie hier toch een rustig stromend riviertje.
Gewoon een leuk plaatje..
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtIk zie hier toch een rustig stromend riviertje.
grt,bouk.
Dank voor je commentaar.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
inderdaad moeilijk om het "wassende water" vast te leggen, daarvoor zou je al een timelapse' nodig hebben denk ik... of een "voor en na" duo of zo...
vind de fioto wel iets te hard afgwerkt, de bomen op de achtergrond zijn helemaal donker dichtgeslibt, die zou ik iets oplichten... verder wel een mooie lijn doorheen de foto...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtIk zie hier toch een rustig stromend riviertje.
grt,bouk.
Het bufferbekken van het natuurgebied Doode Bemde was helemaal vol, men heeft ook de parking van het tankstation aan de autostrade moeten laten onderlopen.
Daardoor is Leuven droog gebleven.
Gelukkig zijn we in Vlaanderen (en Nederland) gespaard gebleven van de drama's in de Ardennen en Eifel.
Comment
-
Ben 2 weken geleden langs de Dijle in Muizen gaan wandelen en die zag er inderdaad zo uit. De stroming was indrukwekkend vergeleken met andere momenten. Maar het was belange zo groen niet... En die bomen links zo zwart dichtgelopen... Lijkt me een beetje teveel aan de knoppen gedraaid.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtBen 2 weken geleden langs de Dijle in Muizen gaan wandelen en die zag er inderdaad zo uit. De stroming was indrukwekkend vergeleken met andere momenten. Maar het was belange zo groen niet... En die bomen links zo zwart dichtgelopen... Lijkt me een beetje teveel aan de knoppen gedraaid.
Comment
Comment