Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Drievuldigheid
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Drievuldigheid
Goed vastgelegd hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Op zich goed vastgelegd, maar ik heb graag wat ademruimte rond de onderwerpen. Waarschijnlijk stonden er andere storende elementen in de buurt?
Comment
-
Bedankt voor de reacties. Ik heb na jullie opmerkingen geprobeerd om in fotoshop de achtergrond te vervagen, maar dat is me niet gelukt. Ik ken fotoshop hiervoor nog niet genoeg.Groeten
Georges
Comment
-
geprobeerd om in fotoshop de achtergrond te vervagen
mmmmm stukken makkelijker als je in het veld hierover nadenkt ... nu heb je gekozen voor alles scherp, niets mis mee zolang het uitgedachte beeld zo is zoals je het gemaakt hebt.
Als je denkt dat je je beeld gemaakt hebt moet je nog beginnen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk berichtgeprobeerd om in fotoshop de achtergrond te vervagen
mmmmm stukken makkelijker als je in het veld hierover nadenkt ... nu heb je gekozen voor alles scherp, niets mis mee zolang het uitgedachte beeld zo is zoals je het gemaakt hebt.
Als je denkt dat je je beeld gemaakt hebt moet je nog beginnen...Groeten
Georges
Comment
-
Eigenlijk vind ik hier niets verkeerd aan, mooi beeldZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtEigenlijk vind ik hier niets verkeerd aan, mooi beeldGroeten
Georges
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schutters Bekijk berichtDie boom links op de achtergrond stoortGroeten
Georges
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtEigenlijk vind ik hier niets verkeerd aan, mooi beeldHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment