Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mijn eerste foto hier op het forum
Collapse
X
-
-
Re: mijn eerste foto hier op het forum
leuke opname en goedeinvoerende lijn !!! grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
-
Een fietser of voetganger in beeld zou het beeld imho extra toegevoegde waarde geven.
In ieder geval fijn dat je deze hobby hebt overgenomen van je vader
E.T."De gustibus et coloribus non est disputandum"
Comment
-
Heel mooi begin hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
goed gedaan.
Comment
-
-
Inderdaad een heel mooie start, welkom op het forumZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Knappe dieptewerking met het vertrek van de wegrand uit het hoekje.Groeten
Georges
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door georgesvdb Bekijk berichtKnappe dieptewerking met het vertrek van de wegrand uit het hoekje.
grt
Gerrit
,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikthijs Bekijk berichtEen fietser of voetganger in beeld zou het beeld imho extra toegevoegde waarde geven.
In ieder geval fijn dat je deze hobby hebt overgenomen van je vader
E.T.Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtHeel mooi begin hoor.
grt,bouk.Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk berichtEen mooie start, welkom!Oorspronkelijk geplaatst door Josca Bekijk berichtgoed gedaan.Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtInderdaad een heel mooie start, welkom op het forumOorspronkelijk geplaatst door Robby :) Bekijk berichtLeuke fotoOorspronkelijk geplaatst door georgesvdb Bekijk berichtKnappe dieptewerking met het vertrek van de wegrand uit het hoekje.Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk berichtNiet zoals het moet, maar wel zoals wij het graag zien...
grt
Gerrit
,
Ik moet wel zeggen dat mijn papa een beetje een tips gegeven heeft. en hij heeft mij ook een beetje geholpen met de bewerking in fotosjop
Comment
-
-
zeker een mooi begin en welkom in de wereld van de fotografie... een leuke hobby...
Rob,
Comment
-
Mooie compositie. Als het niet te ver stappen is kan je er nog een mooiere foto nemen 's ochtends vroeg.
Comment
Comment