Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vorkstaartscharrelaar in de Zoo van Antwerpen
Collapse
X
-
-
Re: Vorkstaartscharrelaar in de Zoo van Antwerpen
Mooie en lijkt wel geschilderd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Inderdaad een geschilderd plaatje.
Het "raster" dat over de hele foto loopt, is dat de tralies waar die achterzat of een effect in nabewerking toegevoegd? Het voegt in dit geval wel toe aan het geschilderde gevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtInderdaad een geschilderd plaatje.
Het "raster" dat over de hele foto loopt, is dat de tralies waar die achterzat of een effect in nabewerking toegevoegd? Het voegt in dit geval wel toe aan het geschilderde gevoel.grtn
WvMM
Comment
-
-
Mooi van kleur en scherp maar hij bewoog zijn staart en daar iets ruis. Hoge ISO? Welke sluitersnelheid? Scherptediepte is correct.Groeten
Georges
Comment
-
Prachtig in beeld gezetZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door georgesvdb Bekijk berichtMooi van kleur en scherp maar hij bewoog zijn staart en daar iets ruis. Hoge ISO? Welke sluitersnelheid? Scherptediepte is correct.
Diafragma: f/5.6
Sluitertijd: 1/1600sec
Belichtingsstand: A
Belichtingscorr.: -0.7LW
Fijnafst. voor belichting:
Lichtmeting: Centrumgericht
ISO-gevoeligheid: ISO 640
een kleiner diafragma(f8) had misschien de vogel helemaal scherp gezet maar dan zou de rastering meer dominant zijn in de achtergrond dacht ik. Had ik parallel aan de vogel kunnen staan was dit veel beter geweest maar daar was die mogelijkheid niet.Last edited by WvMM; 14 januari 2021, 09:05.grtn
WvMM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WvMM Bekijk berichtBelichting
Diafragma: f/5.6
Sluitertijd: 1/1600sec
Belichtingsstand: A
Belichtingscorr.: -0.7LW
Fijnafst. voor belichting:
Lichtmeting: Centrumgericht
ISO-gevoeligheid: ISO 640
een kleiner diafragma(f8) had misschien de vogel helemaal scherp gezet maar dan zou de rastering meer dominant zijn in de achtergrond dacht ik. Had ik parallel aan de vogel kunnen staan was dit veel beter geweest maar daar was die mogelijkheid niet.Groeten
Georges
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEen heel mooie opname uit de Zoo !
Rob,
Comment
-
Comment