Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kleuren ogen overgesatureerd . LAAT DAT. Precies een foto van de planeet Gallifrey
En ja, je les in derden is hier zichtbaar. 't werkt alleen niet wegens compositie niet in balans.
Les2: Balans in beelden.
Schaduw onderaan stoort.
6.5/10
Ik vind het een mooie evocatie van het zalige gevoel dat je kan hebben op een wandeling.
Over kleuren kan je van mening verschillen, maar noch scherm noch papier kunnen de intensheid van het licht weergeven (wie altijd een zonnebril opzet mist wel iets).
Op de hemel is niets aan te merken en niet alleen zijn de weiden na de droogte eerder geel, bovendien wijzen de lange schaduwen op een avondzon.
Door onderaan en rechts wat af te snijden komt de boom op 1/3.
Kleuren ogen overgesatureerd . LAAT DAT. Precies een foto van de planeet Gallifrey
En ja, je les in derden is hier zichtbaar. 't werkt alleen niet wegens compositie niet in balans.
vind commentaar niet correct, kleuren ogen perfect voor mij...blauwe lucht kan perfect wat mij betreft, en groen is ook mooi onder controle...
ook de plaats van de boom vind ik zeer correct gekozen en totaal niet "schools" van opbouw... bij de onderste staat bij wat mij betreft iets te veel aan de rechterkant...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment