Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paard

    ISO 400 - 200 mm - F/6.3 - 1/2000 sec

    Na jaren wil ik graag terug beginnen fotograferen. Tips en opbouwende kritiek zijn altijd welkom.


  • #2
    Re: Paard

    mooie scherpte op het hoofd en mooie bokeh ook!! lekker warme kleuren maken hier een mooie lenteplaat van!! de zon van achteren geeft ook een mooie doorschining van de staart...
    ik weet niet of er wat "ruimte" aan de linkerkant was zonder storende elementen, maar misschien zou ik hier wat ruimte geven om het paard in te laten "kijken"... maar dat hangt natuurlijk van de omgeving af...
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

    Comment


    • #3
      Re: Paard

      Achterhand is hopeloos overbelicht en trekt alle aandacht, versterkt door het vignette rond het paard. De bles bedekt het oog wat ik niet flatterend vind.

      YMMV
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Paard

        Heb de foto zo genomen en niet bijgesneden, dus helaas kan ik er in nabewerking niets meer aan veranderen
        Bedankt alvast voor de opmerking en de leuke commentaar.

        Groetjes Nathalie

        Comment


        • #5
          Re: Paard

          Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
          Heb de foto zo genomen en niet bijgesneden, dus helaas kan ik er in nabewerking niets meer aan veranderen
          Bedankt alvast voor de opmerking en de leuke commentaar.

          Groetjes Nathalie
          Stond er dan een vignetfilter op de lens ? En achteraf kan je altijd bijsturen, was vroeger ook zo De lessen eens terug herhalen en het komt in orde.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Paard

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Stond er dan een vignetfilter op de lens ? En achteraf kan je altijd bijsturen, was vroeger ook zo De lessen eens terug herhalen en het komt in orde.
            Het vignet is van in de bewerking, was niet aanwezig bij de opname

            Comment


            • #7
              Re: Paard

              Waarom iso 400 vraag ik me af?
              Dat de achterhand wat overbelicht is vind ik absoluut niet storen.

              Comment


              • #8
                Re: Paard

                Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
                Het vignet is van in de bewerking, was niet aanwezig bij de opname
                Dank u Nathalie, je bewerkt dus toch. Het komt allemaal weer terug goed
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X