Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Is kop en hals van zulke zwanen is niet altijd donkerder dan de rest ? ik heb er gisteren nog eens naar gekeken en bij de 3 die ik zag was dat toch wel zo
mooi in beeld gebracht!!
ik zou de foto wel wat warmer maken, ik vind hem wat "koud" van sfeer voor zo'n mooi diertje ik kan me voorstellen dat het oàp een grijze dag is getrokken (te zien aan de weinige schaduwen) maar mss de witbalans toch wat optrekken? just a thought...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
mooi in beeld gebracht!!
ik zou de foto wel wat warmer maken, ik vind hem wat "koud" van sfeer voor zo'n mooi diertje ik kan me voorstellen dat het oàp een grijze dag is getrokken (te zien aan de weinige schaduwen) maar mss de witbalans toch wat optrekken? just a thought...
Tikkeltje warmer zou misschien beter ogen ja, het was toen wel wat guur maar een foto hoeft niet altijd 100% de werkelijkheid weer te geven al streef ik daar in natuur wel altijd naar
Comment