Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

white magic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • white magic

    Gewoon door eigen tuin gestapt en in de namiddag gisteren allerlei testjes en probeersels gedana. Me vooral geamuseerd eigenlijk in eigen tuin, dat alleen al gaf veel voldoening :-)
    lente by Lieke lielie, on Flickr

  • #2
    Re: white magic

    Prima vastgelegd.

    Een andere uitsnede zal het beeld wel ten goede komen...
    - onderwerp in het midden wordt in vele gevallen als saai beoordeeld
    - de achtergrond in dit beeld is prachtig maar vraagt ten aanzien van het onderwerp te veel aandacht

    probeer eens het onderwerp elders te plaatsen en daarbij lettende op de kijklijn van het bloemetje in dit geval...

    Comment


    • #3
      Re: white magic

      Als ge u amuseert hebt je sowieso voldoening. Bloemetjes zijn overbelicht en onscherp, kan beter.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: white magic

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Als ge u amuseert hebt je sowieso voldoening. Bloemetjes zijn overbelicht en onscherp, kan beter.
        ik volg !!! grts Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: white magic

          leuke foto en mooie achtergrond, ik denk dat een vierkante uitsnede het onderwerp iets meer tot zijn recht laat komen.
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

          Comment


          • #6
            Re: white magic

            Nu je het zegt, dit kan een stuk scherper !op klein scherm viel het me niet op, maar op groot scherm idd wel. Bedankt voor de goeie tips alleszins! Ik ga me in de komende lentedagen nog zeker eens amuseren

            Comment


            • #7
              Re: white magic

              de achtergrond werkt niet echt mee.
              probeer ervoor te zorgen dat je onderwerp los komt uit de achtergrond
              een pessimist is een optimist met ervaring.
              Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
              Pentax k-3II en nog meer glas

              Comment

              Working...
              X