Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
het bruin zal wel zo bruin geweest zijn zonder twijfel, maar de kleur spreekt me niet zo aan als een gezond riviertje...
wel mooie leidende lijnen doorheen de foto!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
het bruin zal wel zo bruin geweest zijn zonder twijfel, maar de kleur spreekt me niet zo aan als een gezond riviertje...
wel mooie leidende lijnen doorheen de foto!
Moeilijk uw redenering te volgen Wout, dit is een natuurfenomeen in vele waterlopen te ontdekken en wat dat bruin dan met 'gezond' te maken heeft begrijp ik niet of is het "lol" ?
Ook bedankt voor je schrijven.
ik heb inderdaad al veel waterloopjes gezien die zo bruin worden na een degelijke hoeveelheid regen.
ik volg bouk zijn redenering wel om het beeld te spiegelen doch ikzelf heb hier zelden een goed gevoel bij. dit lijkt altijd te wringen voor mij.
Het enig wat ik eventueel zou doen is het groen van het gras een beetje pimpen.
groetjes
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment