Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USA West Coast

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• USA West Coast

Het heeft een dodelijk virus en bijna volledige lockdown nodig gehad, maar na 2 jaar heb ik dan toch een poging gedaan alle foto's van de roadtrip 2018 door lightroom te halen. In augustus 2018 zijn we de West Coast van de VSA gaan verkennen. Beginnend en eindigend in LA, maakten we een toer van California, Arizona, Utah, Nevada en terug California. Het resultaat van deze reis was een gedeelde mening van ontzag. Wat een uitgestrektheid!

Hieronder deel ik graag 3 foto's die me vooral bij blijven van deze reis. Laat maar horen wat jullie hiervan vinden. Vooral de nabewerking blijft voor mij een groot vraagteken...

1/125 - F14 - ISO 100, 25mm crop sensor

1/1000 - F9 - ISO 1600, 70mm crop sensor

1/250 - F9 - ISO 200, 29mm crop sensor

Camera: Canon EOS 1200D, lenzen: Canon L 16-35, Canon L 70-200.

Howdie!
    Last edited by Sjareltje; 23 maart 2020, 14:51. Reden: Derde keer goed keer, nu via tapatalk

Re: USA West Coast

Bryce and Monument valley. Vooral de Photobucket logos storen enorm. Wat moet er nabewerkt worden (wat indianen inkopieren ?-
    YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Geüpload vanuit dropbox. Blijkbaar doet photobucket dit watermark vanaf nu automatisch...

Comment

Sorry maar ik zie niks ?

Comment

Derde keer goede keer, hopelijk nu wel zichtbaar voor iedereen en zonder vervelend watermerk...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

knap !!! 2 & 3 eerst dan 1 !!! grts Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Mooi en ga voor de Marlborro.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

die marlboro man stond er in 2008 ook al te paraderen :-)
                hele mooie plaatjes trouwens, vooral het zachte licht in de 2e spreekt me aan, al zou ik overwegen om de rots links ofwel weg te doen of wat meer prominent in beeld te nemen, nu valt hij er een beetje af.

herinnert mij er trouwens aan om mijn reis in 2008 ook eens o)p BD te plaatsen, nog veel coroa werk te gaan ;-)
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

voor mij zonder twijfel de marlboro.
                  ik heb hem daarjuist even door photoshop gehaald en ik moet zeggen dat je meer uit de kleuren en contrasten kunt halen dan wat we nu zien.
                  groetjes
                  een pessimist is een optimist met ervaring.
                  Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                  Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

heb je in RAW gefotografeerd ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                      voor mij zonder twijfel de marlboro.
                      ik heb hem daarjuist even door photoshop gehaald en ik moet zeggen dat je meer uit de kleuren en contrasten kunt halen dan wat we nu zien.
                      groetjes
                      Hoe kun je dit zien? Zou graag wat beter worden in het bewerken van mijn foto's... Heb enkel in LR gewerkt en geprobeerd het zo natuurlijk mogelijk te houden.
                      Ik heb de raw fotos nog staan voor tips en tricks om hierin te verbeteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjareltje Bekijk bericht
                        Hoe kun je dit zien? Zou graag wat beter worden in het bewerken van mijn foto's... Heb enkel in LR gewerkt en geprobeerd het zo natuurlijk mogelijk te houden.
                        Ik heb de raw fotos nog staan voor tips en tricks om hierin te verbeteren.

ik heb je een priveberichtje gestuurd sjareltje

Comment

Working...
                        X