Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Golfbreker Blankenberge
Collapse
X
-
-
Re: Golfbreker Blankenberge
heel mooi verstild beeld! zee is mooi gladgestreken, licgt heeft le"kker kleuren en textuur, de rotsen wat verderop geven ook de nodige diepte.
vraag me wel af of een stukje van de onderkant en een pano effect het beeld niet nog sterker zouden maken, voorgrond gaat met iets te veel aandacht lopen misschien, just a thought...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
-
Prachtige opname !!! volg ivm voorgrond maar is goesting ,grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Mooi maar zou met de pier in de hoeken beginnen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi maar zou met de pier in de hoeken beginnen.
grt,bouk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi maar zou met de pier in de hoeken beginnen.
grt,bouk.
den beireNikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8
Don't lead me into temptation, I can find the way myself.
Comment
-
grt,bouk."The important thing is not the camera but the eye..............
but the camera helps "
Comment
-
Prachtig foto, van kleur en sfeer. De golven van de zee uitvlakken maakt er een surrealistisch beeld van waar de woestijn zijn intrede doet. In dat opzicht een heel geslaagde bewerking (of visie) maar zou dan de titel wel veranderenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
inderdaad vanonder een klein stukje afdoen.
de windmolens vallen alleen op bij een volledig scherm, maar als je wilt kan je ze nog gemakkelijk weg poetseneen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
Comment