Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boy with kite
Collapse
X
-
-
Re: Boy with kite
Hi,
Leuke foto en enkele zaken van straatfotografie komen zeker terug.
Je standpunt zit goed. Ook het repeteren van de rode kleur is zeker een pluspunt.
De schaduwen vind ik persoonlijk iets te hard.
Zeker de band bovenaan geeft in mijn ogen weinig meerwaarde aan de foto.
Blijven experimenteren met straatfotografie. Is een boeiende tak van de fotografie.
Als je je wil verdiepen zou ik zeker en vast aan één van de vele workshops straatfotografie deelnemen.
Het boek "101 tips voor straatfotografie" van Willem Wernsen & Piet Van den Eynde is trouwens ook een erg leuk naslagwerk.
-
ik vind juist het zwart een goede meerwaarde,maar is goesting !!! grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Ter mijne verdediging
Ik heb mijn inspiratie gehaald bij deze grote meneer.
't Is zoals Jozef zegt, 't zal een goesting/smaak zijn.
Prettig weekend“Be yourself; everyone else is already taken.” – Oscar Wilde
Comment
-
Inderdaad kwestie van smaak.
Ik vind straatfotografie toch nog steeds een erg moeilijk en buiten mijn comfortzone.
Onbekenden fotograferen is toch nog altijd een drempel bij mij. Angst voor de reactie zeker
Maar langs de andere kant heeft het ook weer aantrekkingskracht om het uit te proberen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizze Bekijk berichtTer mijne verdediging
Ik heb mijn inspiratie gehaald bij deze grote meneer.
't Is zoals Jozef zegt, 't zal een goesting/smaak zijn.
Prettig weekend
Over de foto: Het licht is hard en hierdoor zware contrasten. Het diagonaal mocht nog iets schuiner, volgens mijn buikgevoelKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
mooie street met mooie rode accenten!!
ik begrijp dat de "grote meneer" heel mooi gebruik heeft gemaakt van negatieve ruimte die je ook hebt willen creeren, maar voor mij komt deze in deze foto wat gecorceerd over, het lijkt mij eerder dat er een "stuk" van de foto is afgeknipt, maar dat is mijn persoonlijk gevoel natuurlijk.
vind de beton wel een mooie textuur en afwerking hebben...
in ieder geval wel een geslaagde foto!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment