Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Met discipline op de piste alhoewel er sporen zijn waar de piste toch werd verlaten. Ben zelf geen skiër maar probeer de prachtige winter in de bergen toch vast te leggen.
Kweenie. Op die hoogte met een polfilter ziet het er effectief zo uit...
Waar is dit opgenomen ?
YMMV
In de omgeving van Zurs aan de Arlbergpas in Vorarlberg-Oostenrijk.
En op die hoogte is het inderdaad zo wat niet wil zeggen dat de lucht lichter kan gemaakt worden, maar dat weet jij als geen ander, alles kan...
Iedereen dank voor de fijne reacties.
Bij mijn eerste pola gebruik in de bergen had ik bijna zwarte luchten pola kan ook beetje gebruikt worden, leerde ik toen, hier vind ik de donkere lucht wel lekker contrast geven
Comment