Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Patrick De Corte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Patrick De Corte


    ...leeg...

  • #2
    Re: Patrick De Corte

    Knappe sociale fotografie !!! en omzetting Z/W . grts Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      Re: Patrick De Corte

      Ik zou dichterbij gegaan zijn:
      • de twee personen rechts weg te werken - die dragen niks bij aan het onderwerp;
      • bijgevolg de klant en personeel te centreren;
      • betekenis te geven aan de titel en het overbodige gedoe uit beeld te brengen;


      YMMV
      Last edited by Nerdifant; 30 december 2019, 20:22. Reden: typo
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Patrick De Corte

        Prima beeld met een verhaal. Mooie zw/w afwerking.
        Maar ik denk: 2 stappen naar voor en 1 stap naar rechts. Dan had je dichter op de actie gezeten en toch nog voldoende leegte gehad in je beeld om je punt te maken. (En had die man rechts op de foto z'n elleboog nog)
        www.freddyhelsen.be

        Comment


        • #5
          Re: Patrick De Corte

          knap - misschien is het wit net iets te wit - cf afbeelding van de zak met frietjes boven
          Maar zeker sfeervol beeld
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Patrick De Corte

            ik ken de achtergrond niet voor deze opname, welk de bedoeling was.
            Zodoende kan ik alleen maar zeggen dat het grote beeld verdomd scherp is en veel details toont. Zelfs als het de bedoeling was om de firma in de picture te zetten (wat een uitdrukking !) , dan nog zou ik links eindigen bij de man met de pet (links staat het einde van het kraam er toch niet op) want dan komt de nadruk nog meer op de mensen te liggen. Gelet op het verschil in hoogte tussen personeel en klanten, misschien beter gewacht tot er meer klanten waren ? (zelf trakteren ?) .
            Wat helderheid betreft : dat werd eerder al gemeld.
            Verder begrijp ik niet wat de bedoeling was want u hebt toch meer ervaring en levert betere kwaliteit dan de meesten onder ons.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: Patrick De Corte

              Hard contrast maar dat is een keuze. Inhoudelijk heb je gemikt op het kraam zelf door het centraal in beeld te plaatsen, of schat ik het fout in ? Décentraliseren lijkt me een optie tot een beter verhaal in de context van mens en straatfotografie, alle personen wel laten deelnemen aan het gebeuren dus links (zonder personen) van het kraam zou dan verdwijnen. Nu ook al een prima foto 'k Vind het wel humoristisch dat er meer volk achter de toog staat dan er voor
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Patrick De Corte

                vind het een ontroerende foto, doet me nostalgisch aan, weet niet waarom, voor mij

                Comment

                Working...
                X