Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Abandoned waterpolo stadium

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Abandoned waterpolo stadium

    [IMG]Old water polo stadium by Guy Germeau, on Flickr[/IMG]

    Bij deze foto heb ik geprobeerd om het er een beetje creepy uit te laten zien

    Graag jullie mening en hulp uiteraard

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Abandoned waterpolo stadium

    Had ik de titel niet gelezen, dan had ik nooit gedacht aan een waterpolostadion. :P
    Door je bewerking komt het inderdaad wat 'creepyer' over, echter zou ik de voorgrond ook nog iets verdonkeren.
    (Deze is nu lichter dan uw lucht. Dit komt iets te gemaakt over)
    Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

    Comment


    • #3
      Re: Abandoned waterpolo stadium

      Vind eigenlijk alleen het licht op de wolken erg goed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Abandoned waterpolo stadium

        Ok dankjewel voor jullie mening.

        Misschien had ik iets meer moeten fotograferen zodat het wat duidelijker was. Te weinig verhaal in deze foto?

        Comment


        • #5
          Re: Abandoned waterpolo stadium

          Oorspronkelijk geplaatst door The mountain kid Bekijk bericht
          [IMG]Old water polo stadium by Guy Germeau, on Flickr[/IMG]

          Bij deze foto heb ik geprobeerd om het er een beetje creepy uit te laten zien

          Graag jullie mening en hulp uiteraard

          Alvast bedankt!
          De foto werkt niet omdat de 'pool' niet het onderwerp is maar het oninterressante staketsel in de voorgrond.

          YMMV
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: Abandoned waterpolo stadium

            De foto van Nerdifant is al stukken beter. Waarom al toepassingen gebruiken om de foto een andere sfeer of verhaal te geven inplaats van een 'goede' foto te maken ?
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Abandoned waterpolo stadium

              mijn oog dwarrelt wat over de hele foto hier, waarschijnlijk door gebrek aan een te duidelijk onderwerp. vraag me af of het lange zwembad geen mooie leidende lijnen in zich hadden?
              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

              Comment


              • #8
                Re: Abandoned waterpolo stadium

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                De foto van Nerdifant is al stukken beter. Waarom al toepassingen gebruiken om de foto een andere sfeer of verhaal te geven inplaats van een 'goede' foto te maken ?
                Is de foto van Nerdifant niet gewoon dezelfde foto? Het is gewoon een citaat met de originele foto erin. Zal daar maar niet verder op ingaan.

                De opmerking over het gebruik van allerhande toepassingen kan ik dan weer wel volgen.

                Comment

                Working...
                X