Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

133 door het platteland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 133 door het platteland

Als amateur fotograaf (als ik me zo mag noemen) heb ik geen bepaalde stijl, of thema waar ik me aan vastpin. Ik probeer heel graag vanalles uit. Deze keer stond een rally op het menu! Ik had opgevangen dat er in Kortemark, Houthulst en Koekelare de jaarlijkse Hemicuda Rally gehouden werd, dus waagde ik mijn kans om enkele auto's the shooten.

ps: ik ben zelf geen fan van watermerk/signatures, maar in dit geval maakte ik er toch zelf gebruik van voor bepaalde redenen

Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

Re: 133 door het platteland

Zie je zelf wat er scheelt ?
    .
    .
    .
    .
    Muisperspectief ?
    Associeert niet enthousiast publiek maar iets stiekems.
    .
    .
    .
    .
    .
    Te hoge sluitersnelheid. De wagen staat stil.

YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Vind het wel leuk. Mooie oldtimer, eens iets anders dan de gebruikelijke rally foto's,

Comment

Panning aan vrij lage sluitertijd was hier op zijn plaats geweest, dan zou het lage standpunt hier nog gewerkt hebben ook
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Leuk maar de gang is er uit...
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie opname. Kleine beweging had een meerwaarde geweest.
            Als je de auto wou bevriezen, ben je er goed in geslaagd
            Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Ben akkoord met bovenstaande reacties. Pannen was hier een must, want nu is het onmogelijk om te zeggen of de auto beweegt of stil staat. Pannen van een snel bewegend voorwerp vraagt wat oefening, maar het loont zeker de moeite.

Comment

Bedankt voor de opbouwende kritiek, ik had inderdaad beter wat beweging voorzien in dit beeld... Bij andere wagens had ik al even geprobeerd om te pannen, maar was nooit tevreden over het resultaat. Het vergt toch wat techniek denk ik... Vandaar dat ik bij dit shot voor de 'gemakkelijkheidsoplossing' koos. Compositie, kleur, omgeving, scherpte, vond ik wel goed zitten dus waagde ik deze post. Fotografie, eindeloos leren
                Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flandrach Bekijk bericht
                  ... Compositie, kleur, omgeving, scherpte, vond ik wel goed zitten dus waagde ik deze post. Fotografie, eindeloos leren
                  Die zitten idd goed Lekker fris en luchtig
                  Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Foto geef me een beetje een minatuur-gevoel, net een speelgoedautootje. Tof!

E.T.
                    "De gustibus et coloribus non est disputandum"

Comment

Working...
                    X