Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
C - mine genk
Collapse
X
-
-
Re: C - mine genk
knappe be- en verlichting. Interessant onderwerp.
kon het gebouw niet horizontaal geroteerd worden ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Groots, mooie kleurcombinatie en perspectief.
Comment
-
Het blauwe uurtje kan voor een meerwaarde zorgen. Hier in jouw foto is dit wel het geval.
Wat er ook meewerkt is het complementaire gele kleur
Het gebouw op de achtergrond loopt inderdaad redelijk schuin, ik zou deze ook nog rechtzetten.Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
-
Sorry dat ik je foto even downloade, maar ik wou je aantonen wat ik bedoel.
Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Vind je 'm zo sterker dan ? Nu heb je wel een stuk van de onderkant weggeknipt en valt het zwaartepunt naar links. Door de vorm van de toren en de afstand tot de achterliggende gebouwen (vertekening door perspectief ) kreeg ik eerder een sterker beeld maar da's mensengoesting hé :-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtVindt de originele beter. Die bewerkte voelt niet juist aan als je er naar kijkt( mijn gedacht).
Comment
-
Mijn edit was vooral gericht op het gebouw op de achtergrond.
Er werd gezegd dat deze recht stond? (Zie citaat)
Verhouding klopt idd nog niet, maar dat kan je gerust verder aanpakken.
Mvg, Glenn
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtAls ik naar de ramen kijk , staan die lijnen toch recht. Denk dat het door het standpunt komt.Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schutters Bekijk bericht'k vind de originele ook sterker. Soms is schuin beter.
Ik heb niets tegen schuine beeldenMijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-rar Bekijk berichtMijn edit was vooral gericht op het gebouw op de achtergrond.
Er werd gezegd dat deze recht stond? (Zie citaat)
Verhouding klopt idd nog niet, maar dat kan je gerust verder aanpakken.
Mvg, Glenn
Comment
Comment