Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Paddenstoel
Collapse
X
-
-
Re: Paddenstoel
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtAnders in elk geval, de voorste alleen was waarschijnlijk beter geweest, nu wordt ik gewoon afgeleid door dat onscherpe ukje.
Heb je er ook uit een lager standpunt ?
Comment
-
update geplaatst.
@in2lapland
na 2 foto's heb ik het er bij gelaten en mijn wandeling verder gezet.
@DBD
er zijn idd al vele paddenstoelen gepasseerd de laatste tijd en idd stukken beter en kleuriger dan deze, dewelke in een, voor mij, ongewone omgeving stond dan het bos e.d. waarin we ze gewoon zijn.
@Frakske en JPR
een update geplaatst waar het onscherpe ukkie is weggelaten en een klein beetje opgelicht. Van uit een lager standpunt heb ik er geen genomen, ik lag al redelijk plat op de buik (bijna).
Bedankt ieder voor jullie mening én de anderen voor het kijken.
Comment
-
-
Ik zal nog eens tegen de stroom in varen en zeggen dat ik de foto beter vind zoals je hem gemaakt had, namelijk met het 'ukje' op de achtergrond. Voor mij voegt dat toe, anders vind ik de foto toch wat saai. Dus goed gezien, wat mij betreft!
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk berichtIk zal nog eens tegen de stroom in varen en zeggen dat ik de foto beter vind zoals je hem gemaakt had, namelijk met het 'ukje' op de achtergrond. Voor mij voegt dat toe, anders vind ik de foto toch wat saai. Dus goed gezien, wat mij betreft!
Grt, Ingrid.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk berichtIk zal nog eens tegen de stroom in varen en zeggen dat ik de foto beter vind zoals je hem gemaakt had, namelijk met het 'ukje' op de achtergrond. Voor mij voegt dat toe, anders vind ik de foto toch wat saai. Dus goed gezien, wat mij betreft!
Grt, Ingrid."The important thing is not the camera but the eye..............
but the camera helps "
Comment
-
Naar alle waarschijnlijkheid één van de kneuterigste paddestoelen die ik al gezien heb.
Ge zou bijna medelijden krijgen met deze paddestoel die in een ogenschijnlijke woestijn met opgroeien.
een leuk niet alledaags beeld van een paddestoeleen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Comment