Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rose in Yellow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rose in Yellow

Prachtig, proficiat met je HoF
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Prachtig licht heb je daar te pakken! De ogen spatten van het scherm. De kleurcombinatie werkt ook prima, misschien zijn de hooglichten hier en daar een beetje net iets te hard (uitgebrand). Wat de compositie betreft ben ik minder enthousiast. Een paar puntjes van kritiek à la Davy Brocatus (er moet toch iemand de sfeer bederven ). Het beeld had wat mij betreft veel sterker geweest indien het model hoger gecentreerd stond en je meer voorgrond zag ipv achtergrond. Er is nu centraal scherp gesteld en afgedrukt. Een Focus-Recompose naar onder had naar mijn bescheiden mening een betere compositie opgeleverd. Er is ook iets vreemd aan de hand met de linkerzijde (rechterknie). Daar is volgens mij iets gecloned, geveegd of bewerkt waardoor er een circelvormige veeg onstaan is. Kan mis zijn maar lijkt me straf indien dit zo uit de camera is gerold. Desalniettemin vind ik dit een mooie opname! Proficiat met je HOF!
      “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

Comment

Proficiat met je HOF, deze had ik verwacht
        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Allemaal bedankt met de leuke commentaren!!
          Ben er echt heel tevreden mee...
          Student CVO - Masterclass Portret

[ Instagram - Facebook - Website ]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
            Prachtig licht heb je daar te pakken! De ogen spatten van het scherm. De kleurcombinatie werkt ook prima, misschien zijn de hooglichten hier en daar een beetje net iets te hard (uitgebrand). Wat de compositie betreft ben ik minder enthousiast. Een paar puntjes van kritiek à la Davy Brocatus (er moet toch iemand de sfeer bederven ). Het beeld had wat mij betreft veel sterker geweest indien het model hoger gecentreerd stond en je meer voorgrond zag ipv achtergrond. Er is nu centraal scherp gesteld en afgedrukt. Een Focus-Recompose naar onder had naar mijn bescheiden mening een betere compositie opgeleverd. Er is ook iets vreemd aan de hand met de linkerzijde (rechterknie). Daar is volgens mij iets gecloned, geveegd of bewerkt waardoor er een circelvormige veeg onstaan is. Kan mis zijn maar lijkt me straf indien dit zo uit de camera is gerold. Desalniettemin vind ik dit een mooie opname! Proficiat met je HOF!
            Bedankt ook voor deze feedback!
            Hier kan ik zeker mee leven en uit leren!

Dus wordt ook zeker geapprecieerd... Davy Brocatus![emoji1]
            Student CVO - Masterclass Portret

[ Instagram - Facebook - Website ]

Comment

Proficiat met je HOF, een beeld dat mij enorm aanspreekt, doet mij denken toen mijn dochter klein was, ook zo een blondje

Comment

Proficiat met je HOF !!! grts Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Prachtig, hier hou ik zelf ook van. Proficiat met je HOF, meer dan terecht!
                  Heel klein minpuntje, volgens mij ligt de focus niet op de ogen, maar dit zie je enkel wanneer je wat inzoomt op haar hoofd. (misschien ligt het aan de compressie op Flickr en gaat het niet om onscherpte?)
                  Als je het beeld in z'n geheel bekijkt dan valt dit totaal niet op. Sterke opname!
                  Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

Comment

knap gedaan

Comment

Working...
                    X