Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is de manier hoe de plantstengel groeide, het horizontaal beeld geeft me het idee dat de stengel "vooruit wil". Het is eens iets anders en valt door de onlogische setting wel op (alleszins bij jou toch ). Ik heb er dus niks aan veranderd.
Dit is de manier hoe de plantstengel groeide, het horizontaal beeld geeft me het idee dat de stengel "vooruit wil". Het is eens iets anders en valt door de onlogische setting wel op (alleszins bij jou toch ). Ik heb er dus niks aan veranderd.
Bedankt voor de info, nu begrijp ik de foto beter.
uw idee kan goed zijn, maar ik denk dat de meeste uw beeld gaan omdraaien om te bekijken want planten groeien nu eenmaal naar het licht
Comment