Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat het gras zo groen is kan ik me voorstellen, ook op andere locaties al gezien. Heel knap van waaruit je een standpunt hebt genomen zo zie ik een algen overzicht in een goede compo. Enkel die persoon aan het uiteinde had voldoende geweest !
goede plaats om het traject in beeld te brengen. De persoon op de top maakt de zaak af. De helderheid boven had inderdaad misschien wat minder mogen zijn, maar dankzij de silhouet valt dat niet zo op.
Inderdaad, dat kleur van gras is me ook al opgevallen...heeft een andere kleur dan bij ons...Soms gaat dat precies naar fluogras (zo noem ik dat)
Ik denk dat het zicht in de verte beperkt wordt door de nevel / wolken...Het zou in deze situatie zelf kunnen gebeuren dat je in een half uur zelf de horizon niet meer ziet
Mooi in beeld gebracht ! Het ziet er toch wel wat riskant uit om daar tot het einde te gaan.
Voor het beeld op zich was allen de persoon jn de verte voldoende maar voor mij geven de anderen ook mee de verhoudingen weer.
In welke periode was je daar ? want ik heb de indruk dat het gras daar vooral in het voorjaar vrij giftig toont. Die kleuren ogen waarschijnlijk ook wat anders door het contrast met het aanwezige licht en de lucht
Mooi in beeld gebracht ! Het ziet er toch wel wat riskant uit om daar tot het einde te gaan.
Voor het beeld op zich was allen de persoon jn de verte voldoende maar voor mij geven de anderen ook mee de verhoudingen weer.
In welke periode was je daar ? want ik heb de indruk dat het gras daar vooral in het voorjaar vrij giftig toont. Die kleuren ogen waarschijnlijk ook wat anders door het contrast met het aanwezige licht en de lucht
Hey,
Er word meermaals gezegd, geen nodige risico te nemen, zeker bij nat of mistig weer! Als je uitglijd ben je de diepering in
Ik ben gegaan in juli 2019. De titel van de trip "nordic" > 50 tinten groen.
Misschien heeft het daarmee te maken zoals je zegt...
Oorspronkelijk geplaatst door PETER_BEERNEMBekijk bericht
Hey,
Er word meermaals gezegd, geen nodige risico te nemen, zeker bij nat of mistig weer! Als je uitglijd ben je de diepering in
Ik ben gegaan in juli 2019. De titel van de trip "nordic" > 50 tinten groen.
Misschien heeft het daarmee te maken zoals je zegt...
Groetjes
Peter
Goede vakantiefoto. Een beetje stoeffen met de locatie he,
Ymmv
.
Er schijnen verschrikkelijk veel spinnen te leven op de Faroe eilanden. Heb je daar iets van gemerkt? Voor de rest een mooie foto. Al zou ik een klein stukje van de egale witte lucht bovenaan weg knippen.
Er schijnen verschrikkelijk veel spinnen te leven op de Faroe eilanden. Heb je daar iets van gemerkt? Voor de rest een mooie foto. Al zou ik een klein stukje van de egale witte lucht bovenaan weg knippen.
Hey,
Dat heb ik niet gemerkt van die spinnen.
Ook geen muggen (zoals in Noorwegen / Finland / Ijsland / ...) - geen brak water natuurlijk
Comment