Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ik was even afgeleid van het onderwerp
Collapse
X
-
-
-
Re: ik was even afgeleid van het onderwerp
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtcursus flitsen hoe het niet moet ?
Comment
-
Je hebt heel hard en direct flitslicht gebruikt met als gevolg een hoop keiharde slagschaduwen
kijk eens rond die madam in het wit hier vanvoor - schaduw van haar gezicht, schaduw van het bord dat ze vastheeft
Ook schaduwen op de vloer rond de gehurkte meneer
Je ziet zelfs schaduwen van de plant
Wat vooraan is krijgt heel veel licht : de witte jurk - die nu bijna geen detail meer heeft
Het zou veel beter geweest zijn bvb om je flits naar het plafond te richten en te bouncenmijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtJe hebt heel hard en direct flitslicht gebruikt met als gevolg een hoop keiharde slagschaduwen
kijk eens rond die madam in het wit hier vanvoor - schaduw van haar gezicht, schaduw van het bord dat ze vastheeft
Ook schaduwen op de vloer rond de gehurkte meneer
Je ziet zelfs schaduwen van de plant
Wat vooraan is krijgt heel veel licht : de witte jurk - die nu bijna geen detail meer heeft
Het zou veel beter geweest zijn bvb om je flits naar het plafond te richten en te bouncen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDit lijkt me een zeer speciaal feest.
Comment
Comment