Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
binnenlandse schone
Collapse
X
-
-
Re: binnenlandse schone
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
Een ongeïnteresseerd(e) model/pose, zonder interactie met de fotograaf, een totaal rommelige, maar wel de aandacht trekkende achtergrond.
YMMVDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
-
het voertuig in de achtergrond trekt inderdaad nogal wat aandacht. Misschien wat meer croppen aan de rechter kant ?
voor de rest kan ik er weinig zinnigs over zeggen : ik ben zo geen fervente portretfotograaf. (vandaar mijn soms "rare" vragen bij dat genre)mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtlaat mij eens eentje van u zien dat ik kan zien wat u bedoeld
Veel geluk ermee
YMMVDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
-
-
Straatfotografie, niet altijd even gemakkelijk om het geschikte moment te vinden vind ik.
De foto is scherp waar ze scherp moet zijn imo. Zelf zou ik er een vierkante foto van maken. Een flink stuk van de onderkant eraf, oogt rustiger op die manier.
Ik volg wat de opmerking van de kadrage betreft. Het komt natuurlijker over als je meer plek laat in de kijkrichting.
Comment
-
haal onderaan eens weg tot aan de streepjes op de borst en dan rechts weghalen tot aan het meest rechtse vlechtje en de foto wordt al veel rustiger en boeiender. Eventueel onderaan tot het tweede streepje, maar daar ben ik niet echt zeker overAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
Comment