Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fotografiemuseum Charleroi
Collapse
X
-
-
Re: Fotografiemuseum Charleroi
Rommelig geheel
De dame met de blauwe pull midden lijkt me het onderwerp
Spijtig dat wel haar handen zijn afgesneden en er van de gesprekspartner enkel een hand te zien is
Ook minpunten voor de halve paarse persoon links die niet meedoet aan het verhaal
rechterkant vind ik wel ok
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtlees de titel de dame ze lijkt wat op het beeld van tentoonstelling rechts van haar maar als je negatief bent ingesteld he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtlees de titel de dame ze lijkt wat op het beeld van tentoonstelling rechts van haar maar als je negatief bent ingesteld he
De foto met daarnaast een levend exemplaar was top, dan nog versterkt door die foto van een trouwring daarboven waar het jonger exemplaar naar kijkt !
Een van de redenen waarom ik hier negatieve commentaren krijg, is dat ik mordicus hou aan de standaard verhouding tussen lengte en breedte (de reden waarom is dat ik dit makkelijker vind om achteraf een album of een kader te vullen). Daar moet ik vanaf zien te stappen en enkel beelden inzenden die voor dit forum zijn bedoeld en dus mijn "afgewerkt product"voor thuisverwerking verder aanpassen aan de verwachtingen van een fotografisch gericht publiek.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
dat kleine zwarte stukje helemaal boven de blauwe dame wegwerken of croppen gaat de foto veel rustiger maken. Ik vind het verder wel een leuk beeld.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichtdat kleine zwarte stukje helemaal boven de blauwe dame wegwerken of croppen gaat de foto veel rustiger maken. Ik vind het verder wel een leuk beeld.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtEen van de redenen waarom ik hier negatieve commentaren krijg, is dat ik mordicus hou aan de standaard verhouding tussen lengte en breedte (de reden waarom is dat ik dit makkelijker vind om achteraf een album of een kader te vullen).
Comment
-
Comment