Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Even veters strikken
Collapse
X
-
-
Re: Even veters strikken
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtMet deze titel zou ik het kind naar haar veters hebben laten kijken í ½í¸ oftewel had ik meer een detail opname gemaakt van de twee handen die de veters aan het knopen zijn. Is maar mijn gedacht hÃ[emoji2398]. í ½í¸
Bedankt voor uw feedback.
Het is nu wel zo dat ik die foto niet heb genomen om het specifieke thema “veters strikken” eens uit te gaan beelden. (Het was geen in scène gebrachte foto)
Ik wou deze foto gewoon posten om hier tips over te ontvangen (en heb daar dan gewoon een bijhorende titel voor gekozen). [emoji1]
Maar niet de juiste titel misschien...![emoji6]
Comment
-
De halfverscholen positie en de out -off focus rechts geven hier toch een intiem cachet aan, ondanks het brede beeld. Ik zou tevreden zijn met dit beeld, zowel als ouder of als fotograaf.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vanwero Bekijk berichtDag JPR,
Bedankt voor uw feedback.
Het is nu wel zo dat ik die foto niet heb genomen om het specifieke thema “veters strikken” eens uit te gaan beelden. (Het was geen in scène gebrachte foto)
Ik wou deze foto gewoon posten om hier tips over te ontvangen (en heb daar dan gewoon een bijhorende titel voor gekozen). [emoji1]
Maar niet de juiste titel misschien...![emoji6]
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtDe halfverscholen positie en de out -off focus rechts geven hier toch een intiem cachet aan, ondanks het brede beeld. Ik zou tevreden zijn met dit beeld, zowel als ouder of als fotograaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtDe halfverscholen positie en de out -off focus rechts geven hier toch een intiem cachet aan, ondanks het brede beeld. Ik zou tevreden zijn met dit beeld, zowel als ouder of als fotograaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtDe halfverscholen positie en de out -off focus rechts geven hier toch een intiem cachet aan, ondanks het brede beeld. Ik zou tevreden zijn met dit beeld, zowel als ouder of als fotograaf.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Comment