Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooie opnames, vooral de tweede vind ik top
Ik snap niet waarom je die in beginnershoek plaatst.
Mvg Yves
Wel misschien omdat ik heb het gevoel heb dat deze beginnershoek meer gelezen en bekeken wordt dan de evenementen. Het gaat hier voor mij meer om het eerbetoon, respect en verdriet dat ik wou delen dan om 'mijn foto's', ik heb getwijfeld om het in Chitchat te plaatsen maar kwam hier terecht. Ik heb Willy Willy meermaals gesproken voor en na optredens, al reeds toen ik nog een jong snotneusje van 13/14 was en het was echt 'a nice guy'. Mijn bewondering voor hem was daardoor dan ook erg groot.
Inderdaad fantastisch figuur. Voor mij is de eerste de mooiste
Voor mij zijn het 2 erg verschillende beelden die moeilijk te vergelijken zijn, de dubbele belichting vind ik speciaal omdat die bij concertfotografie niet zo vaak toegepast wordt.
Voor mij zijn het 2 erg verschillende beelden die moeilijk te vergelijken zijn, de dubbele belichting vind ik speciaal omdat die bij concertfotografie niet zo vaak toegepast wordt.
De tweede is zeker leuk, maar zoals de meesten als er meerdere foto's in 1 topic gezet worden ga ik een voorkeur voor 1 van de beelden geven
Comment