Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Met dit model had ik toch iets creatiever aan de gang gegaan. Ik bedoel dat ze er nu wat gewoontjes bij ligt...of ongeïnteresseerd. Das mijn gedacht. De achtergrond mocht ook iets spannender/ wazigger...
Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs PascalBekijk bericht
Met dit model had ik toch iets creatiever aan de gang gegaan. Ik bedoel dat ze er nu wat gewoontjes bij ligt...of ongeïnteresseerd. Das mijn gedacht. De achtergrond mocht ook iets spannender/ wazigger...
Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
Helaas wel ... Het beeld valt op door de elementen die NIET naar het model wijzen.
De achtergrond trekt te veel aandacht (scherptediepte)
Het handvat links
Het motorlogo rechts
De blauwe emmer in de voorgrond.
Een eerste tip die je zeker moet volgen en die overal als eerste tip en aandachtspunt wordt gegeven: let op je achtergrond! Er komt daar ook nog eens een man uit haar schouder geklommen en al die rommel, weg ermee.
Ook wel wat overbelicht, het strand op volle dag is niet de beste en makkelijkste omgeving om foto's te maken, tracht eerder hard licht te vermijden.
Sluit me aan met bovenstaande betreffende de achtergrond (rommelig) en houding model (stijfjes).
Met deze dame lijkt me er meer uit te halen.
Heb je bijgeflitst?
Comment