Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn Siberische wolfjes
Collapse
X
-
-
Re: Mijn Siberische wolfjes
knap, de guitigheid straalt er zo af. Met dit beeld zou ik dik tevreden zijn.
voor wat betreft de technische kant van de zaak, laat ik de beker voorbijgaan : geen ervaring en geen verstand van.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtTypische beginners fout: je hebt een lichttang gemaakt. Voor detail verwijs ik naar je docent van het CVO.
YMMV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtTypische beginners fout: je hebt een lichttang gemaakt. Voor detail verwijs ik naar je docent van het CVO.
YMMV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtHEB ook geen ervaring met portret, maar verbeter mij indien ik verkeerd ben. Ik denk dat die bedoeld dat je aan weerskanten van je model belicht hebt maar dat de gezichten in de schaduw liggen. De scherpte ligt mi goed.
Dus de foto oogt gefabriceert.
YMMVDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
-
Twee leuke wolfjes ,tof !!! grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
-
-
Ze staan er goed op in elk geval, ze hebben een vrij natuurlijke niet al te gekunstelde uitstraling.
Het licht zit nog niet perfect, dergelijke lichttang is wel evt bruikbaar voor bepaalde harde karakterportretten maar voor dit soort beeld is een zachtere verlichting toch nog beter.
Foutje, maar je gaat er uit leren !
Haal 1 van je hoofdflitsers wat meer achteruit en iet lager,
stel de kracht van de zijdelingse flitser al minstens 1 stop minder krachtig in en vergelijk je resultaat met het huidige Sukses nog verder !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZe staan er goed op in elk geval, ze hebben een vrij natuurlijke niet al te gekunstelde uitstraling.
Het licht zit nog niet perfect, dergelijke lichttang is wel evt bruikbaar voor bepaalde harde karakterportretten maar voor dit soort beeld is een zachtere verlichting toch nog beter.
Foutje, maar je gaat er uit leren !
Haal 1 van je hoofdflitsers wat meer achteruit en iet lager,
stel de kracht van de zijdelingse flitser al minstens 1 stop minder krachtig in en vergelijk je resultaat met het huidige Sukses nog verder !
Hier kan ik zeker wat van leren! (Wat de opzet hier is uiteraard!)
Comment
Comment