Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Rechts klikken op je foto en het adres van de afbeelding kopiëren en in je bericht met behulp van het icoontje "image" in je bericht plakken. Ik heb het geprobeerd en het lukte maar je afbeelding is te groot. Op de langste zijde is het hier standaard 1024 pix.
de "www" vervang je door "dl" en ipv dropbox.com typ je dropboxusercontent.com
en klaar is kees.
het wordt dus : https://dl.dropboxusercontent.com gevolgd door de code die dropbox aan je file heeft gegeven.
In Flanders fields the poppies blowBetween the crosses, row on row,That mark our place; and in the skyThe larks, still bravely singing, flyScarce heard amid the guns below. We are the Dead. Short days agoWe lived, felt dawn, ...
In Flanders fields the poppies blowBetween the crosses, row on row,That mark our place; and in the skyThe larks, still bravely singing, flyScarce heard amid the guns below. We are the Dead. Short days agoWe lived, felt dawn, ...
En ik zie een pattatenveld ergens
Sorry. No can do.
Foto werd genomen aan de palingbeek te Ieper.
Direct associatie met WW1
Zo een titel ligt gevoelig en er wordt toch een duidelijk link verwacht naar het oorlogsverleden. Wat heel verstaanbaar is en waar ik ook achter sta.
Verder vind ik de foto ook niet zo geslaagd, veel te rood, teveel veld in de voorgrond en wat er gebeurt in de verte is te ver om iets van te maken.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Zo een titel ligt gevoelig en er wordt toch een duidelijk link verwacht naar het oorlogsverleden. Wat heel verstaanbaar is en waar ik ook achter sta.
Verder vind ik de foto ook niet zo geslaagd, veel te rood, teveel veld in de voorgrond en wat er gebeurt in de verte is te ver om iets van te maken.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Comment