Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Delta silhouette
Collapse
X
-
-
Re: Delta silouette
tja, misschien is die weerkaatsing nog wat te fel, maar ze is wel bron van een mooi silhouet. Een lager standpunt had weer de klassieke foto met wolkenachtergrond gegeven, dus : ja, dit heeft wel iets speciaals.
misschien de dijk rechtsonder wegcroppen ? maar dan heb je wschl te weinig over onderaan het beeld.
persoonlijk zou ik gewacht hebben tot hij nog wat lager was en een natte broek had (;>)mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Steengoede foto met prachtig licht op zee. Je zou de man en de uiteinden van de Kite plaatselijk iets kunnen oplichten, maakt de foto nog sterker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtSteengoede foto met prachtig licht op zee. Je zou de man en de uiteinden van de Kite plaatselijk iets kunnen oplichten, maakt de foto nog sterker
Peermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtSteengoede foto met prachtig licht op zee. Je zou de man en de uiteinden van de Kite plaatselijk iets kunnen oplichten, maakt de foto nog sterkerHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
ik zou de man een beetje oplichten want nu blend ie eegenlijk volledig met de achtergrond. als je hem een beetje lichter maakt kom ie los van de achtergrondeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtdeze had ik gemist, knap Sien !
Comment
Comment