Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Paris by night
Collapse
X
-
Paris by night
Labels: Geen
-
-
Re: Paris by night
ik bekijk het beeld op een niet-gecallibreerd scherm, maar volgens mij is de foto te helder. Kan je de heldere delen niet wat donkerder maken ? Tevens graag wat minder lucht (tenzij er mooie kleurvariaties zouden verschijnen bij andere helderheid ?). Indien je automatisch en zonder correctie hebt belicht, hou er dan rekening mee dat het toestel steeds naar een neutrale helderheid zoekt, wat hier te klaar is.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtik bekijk het beeld op een niet-gecallibreerd scherm, maar volgens mij is de foto te helder. Kan je de heldere delen niet wat donkerder maken ? Tevens graag wat minder lucht (tenzij er mooie kleurvariaties zouden verschijnen bij andere helderheid ?). Indien je automatisch en zonder correctie hebt belicht, hou er dan rekening mee dat het toestel steeds naar een neutrale helderheid zoekt, wat hier te klaar is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtik bekijk het beeld op een niet-gecallibreerd scherm, maar volgens mij is de foto te helder. Kan je de heldere delen niet wat donkerder maken ? Tevens graag wat minder lucht (tenzij er mooie kleurvariaties zouden verschijnen bij andere helderheid ?). Indien je automatisch en zonder correctie hebt belicht, hou er dan rekening mee dat het toestel steeds naar een neutrale helderheid zoekt, wat hier te klaar is.de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment