alvast bedankt voor het kijken, alle input welkom!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
just balloons
Collapse
X
-
just balloons
alvast bedankt voor het kijken, alle input welkom!!Last edited by stevwout; 9 september 2018, 21:18.de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L ISLabels: Geen
-
-
Re: just balloons
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtKnap kleurrijk resultaat!Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtje idd mooie verdeling van kleurrijke vlakken en lijnen
Peter
Comment
-
Leuke fotoWebsite : brianbonckaertfotografie.wordpress.com
Hobbyfotograaf Natuur/Evenementen/Sport
Leeftijd : 23 Jaar.
Comment
-
-
Een aparte kijk met een mooi en kleurrijk resultaat.Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
|Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!
Comment
-
Mooie compositie. Daarvoor moet je op een locatie zijn dat er tegelijk veel opstijgen. Markt van Sint Niklaas?Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtMooie compositie. Daarvoor moet je op een locatie zijn dat er tegelijk veel opstijgen. Markt van Sint Niklaas?de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Comment