Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fraai onderwerp Raymond , jammer genoeg mist ie mijns inziens toch wel wat scherpte , al had ik in een eerste blik de linkerkant niet goed bekeken en dacht ik zowaar aan een Marslandschap ( het blijkt dat op <Mars > de zon ook schijnt .
Grts
Maurits
Nee Erik, ben naar boven gelopen vandaar dat ik wazig begon te zien zoals Maurits verondersteld. De top plus en fietser is toch belangrijk voor de mont Ventoux denk ik dus geduld komt er ook aan te pas.
Erik, Maurits en Jozef, alle 3 bedankt voor het schrijven.
Mooi overzicht en sfeerbeeld - weet wel je hebt het niet te kiezen maar die harde zon zorgt hier toch wel voor detailverlies in de keien/bergwand
Peter
Nee Erik, ben naar boven gelopen vandaar dat ik wazig begon te zien zoals Maurits verondersteld. De top plus en fietser is toch belangrijk voor de mont Ventoux denk ik dus geduld komt er ook aan te pas.
Erik, Maurits en Jozef, alle 3 bedankt voor het schrijven.
Mont Ventoux is onverbiddelijk!! Niet alleen voor fietsers!! Ook voor fotografen blijkt nu!
Groetjes
Maurits
Wat betreft de compositie ben ik het toch niet eens. Alles lijkt te krap in een kader geprakt : de paaltjes worden onderaan afgeknipt, de fietser links had best wat meer ruimte mogen hebben, de toren plakt net niet tegen de rand. De foto had veel baat gehad bij iets meer weg in beeld te nemen. Een weg die draait en je mee naar boven neemt. De kleuren zitten goed, de scherpte had wat meer mogen zijn.
Comment