Dit was ooit een modern bouwwerk van de sporthal van de Don Boscoschool, ondertussen gaat de evolutie in constructie en uitzicht verder. Heb deze opname opzettelijk in een contrastrijk daglicht gezet waardoor in zwart-wit de aankijk (presentatie) wordt verandert, een beetje afwijkend van van het klassieke. Wat jullie er van vinden zal ik wel lezen (hoop ik) ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Don Bosco Sport
Collapse
X
-
-
Re: Don Bosco Sport
heb die al eens gezien Raymond, in okt. 2017; en dan vond ik de opname beter
eigenlijk houd ik niet zo van die verwrongen bewerkte foto's; eigenlijk is het ook een aartslelijk gebouw waar je met de beste wil van de wereld geen goede foto van kan maken.
Let wel Raymond ; dat is mijn mening en geen wet van Meden & Perzen.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk berichtheb die al eens gezien Raymond, in okt. 2017; en dan vond ik de opname beter
eigenlijk houd ik niet zo van die verwrongen bewerkte foto's; eigenlijk is het ook een aartslelijk gebouw waar je met de beste wil van de wereld geen goede foto van kan maken.
Let wel Raymond ; dat is mijn mening en geen wet van Meden & Perzen.
Maurits, Jean-Pierre en Peter bedankt voor de interesse.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
"wat is een goede foto"?
In mijn ogen een foto waar je zelf tevreden over bent, want of iets 'goed' is is vaak een kwestie van persoonlijke smaak. Wat voor de ene goed is, is dat voor de andere soms niet. Zelfs de oude Romeinen beseften dat al: de gustibus et coloribus non est disputandum (over smaak valt niet te twisten).
Erik"De gustibus et coloribus non est disputandum"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikthijs Bekijk bericht"wat is een goede foto"?
In mijn ogen een foto waar je zelf tevreden over bent, want of iets 'goed' is is vaak een kwestie van persoonlijke smaak. Wat voor de ene goed is, is dat voor de andere soms niet. Zelfs de oude Romeinen beseften dat al: de gustibus et coloribus non est disputandum (over smaak valt niet te twisten).
Erik
Thanks voor je reactie Erik.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment